Eğitimler

SATIŞ VE PAZARLAMA EĞİTİMLERİ

SATIŞ VE PAZARLAMA EĞİTİMLERİ

PROFESYONEL SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

Değişen piyasa ve satış koşulları, etkin ve profesyonel satış becerilerini geliştirmiş satış örgütlerine sahip olan işletmelere rekabet avantajı sağlamaktadır. Müşteri payını arttırmak ve daha fazla satış yapmak isteyen işletmelerin, satış yönetiminde müşteri isteklerini anlayan, satın almaya istekli müşterileri oluşturan ve her tür satış iletişimini etkin kullanmayı bilen satıcılara sahip olmayı zorunlu kılmaktadır.

Eğitimin amacı yüksek satış performansına uygun satış profesyonellerine gerekli yetkinlikleri sağlamaktır.

Eğitimin İçeriği

Profesyonel Satışta Etkili İletişim
Satıcının Teknik Özellikleri
Satışta Hedef Belirleme
Satışta Etkili Müzakere Teknikleri
Satış’ ta İkna Teknikleri
Satış Geliştirme de Kampanyalar ve Uygulamalar

Eğitim Süresi: 2 Gün

 

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE HİZMETTE KALİTE EĞİTİMİ

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) pazarlama ve satış yönetiminin en önemli alanıdır. Müşteri yönetimi ve Müşteri ilişkileri uzun süreli ürün ve hizmet satmanın ve yeni müşteriler edinmenin en önemli faaliyet alanıdır. Pazarlama stratejilerinin en önemli başarı faktörü olan müşteri ile ilişki ve kaliteli hizmet anlayışı bu eğitimde uygulamalarla işlenmektedir.

Eğitimin İçeriği

  • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi
  • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi
  • Müşteri İlişkilerinde İlginin Önemi ve İlgi Türleri
  • Müşteri Profili Anketi
  • Müşteri Şikâyetlerini Anlama
  • Müşteri Şikâyetlerinin Nedenleri
  • Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma
  • Telefonda Şikâyetlerle ve İtirazlarla Başa Çıkma

 

Eğitim Süresi: 1 Gün



MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ŞİKAYET YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Müşteri beklentilerini yükselten mesajlar ve ihtiyaç tespitinin doğru yapılmaması nedeni ile gerçekleştirilen ürün satışları sonucunda artan şikayetlerin ve iade taleplerinin doğru yönetilmesi, satış iletişimi ve müşteriye ilginin müşteri sadakatindeki öneminin işleneceği programda satış öncesi ve satış sonrası stratejiler ve zor müşterilerin yönetimi konularında bilgi akışı sağlanacaktır.

Eğitimin İçeriği

  • Tatmin Olmuş Müşteri ve Satışta Süreklilik
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Hizmet ve Servis Özellikleri
  • Şikayet Yönetiminde Çözüm Odaklı Yaklaşımlar
  • Haklı Taleplerde İadeyi Kolaylaştırmak Mümkün mü?
  • Haklı Taleplerde Duygusal Tepkileri Yönetmek
  • Ürün Değişimine İsteklendirmek
  • Ürün Algısından Kaynaklanan Şikayeti Tespit Edip Algıyı Yeniden Oluşturmak
  • Çözüm Odaklı Olmak ve Ürünü Kullanmaya İkna Etmek

 

Eğitim Süresi: 1 Gün

 

SATIŞ İLETİŞİMİ VE ETKİLİ MÜZAKERE TEKNİKLERİ EĞİTİMİ

Müzakere Teknikleri Eğitimi ile başarılı bir satış için gerekli olan iletişim, ikna ve müzakere teknikleri hakkında katılımcıları bilgilendirmek amaçlanmaktadır.

Eğitimin İçeriği

  • Satışta etkin iletişim
  • Telefonda iletişim
  • Zor müşteri ile iletişim
  • Satışta ikna
  • Etkili dil kalıpları ve sözlerle kazanmak
  • Çatışma yönetimi ve reddedilmeye karşı stratejiler
  • Müzakere teknikleri
  • İyi bir müzakerecinin özellikleri
  • Müzakereye hazırlanma
  • Başlıca müzakere yöntemleri

 

Eğitim Süresi: 1 Gün

 

google plus  facebook  twitter  linkedin 

 

Caferağa Mah. Albay Faik Sözdener Cad. 4/25 Kadıköy - İstanbul

(Hilton Double Tree Otel Yanı)

Telefon: 0216 372 16 52

mail: egitim@akademikplatform.com.tr - info@akademikplatform.com.tr