Eğitimler

YOĞUNLAŞTIRILMIŞ PAZARLAMA YÖNETİMİ UZMANLIK EĞİTİMİ

YOĞUNLAŞTIRILMIŞ PAZARLAMA YÖNETİMİ UZMANLIK EĞİTİMİ

 

 Kadıköy Fiyat: 2.850,00 TL+KDV %18

 

İşletme faaliyetlerinin başarısı üretilen hizmet ve ürünlerin tanıtım ve satış hacmi ile ölçülmektedir.

Özellikle pazarlama faaliyetinin özünü teşkil eden tanıtım, tutundurma ve satışta başarı insan kaynaklarının bu alanda geliştirilmesi ile mümkün olmaktadır.

Gelişmiş ve becerili satış ve pazarlama kadrosunun amacı rakip analizi ve pazar analizi ile mevcut müşterileri geliştirmek ve yeni müşteri kazanmaktır.

Günümüz de çok sayıda ya da çeşitte ürün ve hizmet üretilmesi nedeni ile talep daralması ve satış güçlüğü yaşayan işletmeler için gelişmiş pazarlama bilgisi ve satış becerisine sahip kadrolar zorunludur.

Eğitim; özellikle pazarlamanın satışla entegrasyonu, sosyal medya ve web tabanlı pazarlamanın önemi müşteri ilişkileri, marka geliştirme, ilişkisel pazarlama, müşterinin özelliştirmesi konusunda tekniklerini özellikle uygulamalarla adım adım öğretmektedir.

Kimler Katılmalı; Kariyerini pazarlama alanında  geliştirmek isteyen, ya da profesyonelleşmek isteyen tüm çalışanlar.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

Pazarlama Yönetimi Pazarlama Bileşenleri Pazarlama Karması Pazar Analizi ve Yöntemleri Pazar Tutundurma Karması ve Tutundurma Teknikleri Reklam Halkla İlişkiler Promosyon İlişkisel Pazarlama Sektörel Rekabet Belirleyicileri Pazarlama Stratejileri Pazarlama Faaliyet Bütçesi Uygulamalarla Pazarlama Planı Hazırlama Hedefler Stratejiler Kanallar Kontrol ve Revizyon Proje Çalışması: Pazarlama Planı Grup Çalışması ve Sunumu Medya ve Tutundurma Araçları İlişkisi II- Pazarlama Yönetiminde Sosyal Medya Sosyal Medya Araçları Web Tabanlı Pazarlama Sosyal Medya Yönetimi Display Reklamcılık Nedir Nasıl Uygulanır ? Display Reklamda Avantajlar Uygulama Sosyal Medya Planı Oluşturma III- Marka Yönetimi Güçlü Marka Olmanın Avantajları Neler Markalanır Markaları Oluşturan Unsurlar Marka Yaratma Süreci Marka Vaadi Neler Olmalı Marka Stratejisi Oluşturma Marka Değerini Arttırma Stratejiler Marka Konumlandırma ve Referans Çerçevesini Oluşturma IV-Müşteri İlişkileri (CRM) Sadık Müşteri Memnun Müşteri midir? Müşterinin İhtiyaçlarına Yönelik Ürün Algısı Yaratmak Müşteri Memnuniyeti Yaratan Hizmet ve Servis Özellikleri Müşteri İlişkilerinde İlginin Önemi ve İlgi Türleri Uygulama; Müşteri Profil Analizi Müşteri Şikayetlerini ve Zor Müşterileri Yönetmek, Ürün Özelliklerini Bilmek İhtiyaca Yönelik Ürüne Yönlendirmek Ürün Önerilerinde Güven Yaratmak Farklı Ürüne Yönlendirirken Referans Göstermek Eğitim sonrası İSTEYEN KATILIMCIMIZ sınava katılarak MEB onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır Ücrete dahil olanlar, çay, kahve ikramlar ve eğitim dokümanları Sertifika; Akademik Platform uzmanlık sertifikası verilecektir. Ödeme de World ve Bonus karta 4 Taksit uygulanabilmektedir egitim@akademikplatform.com.tr
youtube  facebook  twitter  linkedin 
Telefon: 0532 416 96 28
  mail: egitim@akademikplatform.com.tr - info@akademikplatform.com.tr