Eğitimler

YOĞUNLAŞTIRILMIŞ MEB ONAYLI PAZARLAMA YÖNETİMİ UZMANLIK EĞİTİMİ

YOĞUNLAŞTIRILMIŞ MEB ONAYLI PAZARLAMA YÖNETİMİ UZMANLIK EĞİTİMİ

 

 Kadıköy Fiyat: 850,00 TL+KDV %8

 

kosgeb

İşletme faaliyetlerinin başarısı üretilen hizmet ve ürünlerin tanıtım ve satış hacmi ile ölçülmektedir.

Özellikle pazarlama faaliyetinin özünü teşkil eden tanıtım, tutundurma ve satışta başarı insan kaynaklarının bu alanda geliştirilmesi ile mümkün olmaktadır.

Gelişmiş ve becerili satış ve pazarlama kadrosunun amacı rakip analizi ve pazar analizi ile mevcut müşterileri geliştirmek ve yeni müşteri kazanmaktır.

Günümüz de çok sayıda ya da çeşitte ürün ve hizmet üretilmesi nedeni ile talep daralması ve satış güçlüğü yaşayan işletmeler için gelişmiş pazarlama bilgisi ve satış becerisine sahip kadrolar zorunludur.

Eğitim; özellikle pazarlamanın satışla entegrasyonu, sosyal medya ve web tabanlı pazarlamanın önemi müşteri ilişkileri, marka geliştirme, ilişkisel pazarlama, müşterinin özelliştirmesi konusunda tekniklerini özellikle uygulamalarla adım adım öğretmektedir.

Kimler Katılmalı; Kariyerini pazarlama alanında  geliştirmek isteyen, ya da profesyonelleşmek isteyen tüm çalışanlar.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Bileşenleri

Pazarlama Karması

Pazar Analizi ve Yöntemleri

Pazar Tutundurma Karması ve Tutundurma Teknikleri

  • Reklam
  • Halkla İlişkiler
  • Promosyon
  • İlişkisel Pazarlama

Sektörel Rekabet Belirleyicileri

Pazarlama Stratejileri

Pazarlama Faaliyet Bütçesi

Uygulamalarla Pazarlama Planı Hazırlama

  • Hedefler
  • Stratejiler
  • Kanallar
  • Kontrol ve Revizyon

       Proje Çalışması: Pazarlama Planı Grup Çalışması ve Sunumu

Medya ve Tutundurma Araçları İlişkisi

II- Pazarlama Yönetiminde Sosyal Medya

Sosyal Medya Araçları

Web Tabanlı Pazarlama

Sosyal Medya Yönetimi

Display Reklamcılık Nedir Nasıl Uygulanır ?

Display Reklamda Avantajlar

Uygulama Sosyal Medya Planı Oluşturma

III- Marka Yönetimi

Güçlü Marka Olmanın Avantajları

Neler Markalanır Markaları Oluşturan Unsurlar

Marka Yaratma Süreci

Marka Vaadi Neler Olmalı

Marka Stratejisi Oluşturma

Marka Değerini Arttırma Stratejiler

Marka Konumlandırma ve Referans Çerçevesini Oluşturma

IV-Müşteri İlişkileri (CRM)

Sadık Müşteri Memnun Müşteri midir?

Müşterinin İhtiyaçlarına Yönelik Ürün Algısı Yaratmak

Müşteri Memnuniyeti Yaratan Hizmet ve Servis Özellikleri

Müşteri İlişkilerinde İlginin Önemi ve İlgi Türleri

Uygulama; Müşteri Profil Analizi

Müşteri Şikayetlerini ve Zor Müşterileri Yönetmek,

Ürün Özelliklerini Bilmek İhtiyaca Yönelik Ürüne Yönlendirmek

Ürün Önerilerinde Güven Yaratmak

Farklı Ürüne Yönlendirirken Referans Göstermek

 

Eğitim sonrası İSTEYEN KATILIMCIMIZ sınava katılarak MEB onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır

Ücrete dahil olanlar, çay, kahve ikramlar ve eğitim dokümanları ve CD ler
Sertifika; Akademik Platform uzmanlık sertifikası verilecektir.
Ödeme de World ve Bonus karta 4 Taksit uygulanabilmektedir

0216 372 16 52 / egitim@akademikplatform.com.tr

google plus  facebook  twitter  linkedin 

 

Caferağa Mah. Albay Faik Sözdener Cad. 4/25 Kadıköy - İstanbul

(Hilton Double Tree Otel Yanı)

Telefon: 0216 372 16 52

mail: egitim@akademikplatform.com.tr - info@akademikplatform.com.tr