Kadıköy Fiyat: 2.850,00 TL+KDV %18
İşletme faaliyetlerinin başarısı üretilen hizmet ve ürünlerin tanıtım ve satış hacmi ile ölçülmektedir.
Özellikle pazarlama faaliyetinin özünü teşkil eden tanıtım, tutundurma ve satışta başarı insan kaynaklarının bu alanda geliştirilmesi ile mümkün olmaktadır.
Gelişmiş ve becerili satış ve pazarlama kadrosunun amacı rakip analizi ve pazar analizi ile mevcut müşterileri geliştirmek ve yeni müşteri kazanmaktır.
Günümüz de çok sayıda ya da çeşitte ürün ve hizmet üretilmesi nedeni ile talep daralması ve satış güçlüğü yaşayan işletmeler için gelişmiş pazarlama bilgisi ve satış becerisine sahip kadrolar zorunludur.
Eğitim; özellikle pazarlamanın satışla entegrasyonu, sosyal medya ve web tabanlı pazarlamanın önemi müşteri ilişkileri, marka geliştirme, ilişkisel pazarlama, müşterinin özelliştirmesi konusunda tekniklerini özellikle uygulamalarla adım adım öğretmektedir.
Kimler Katılmalı; Kariyerini pazarlama alanında geliştirmek isteyen, ya da profesyonelleşmek isteyen tüm çalışanlar.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Bileşenleri
Pazarlama Karması
Pazar Analizi ve Yöntemleri
Pazar Tutundurma Karması ve Tutundurma Teknikleri
Reklam
Halkla İlişkiler
Promosyon
İlişkisel Pazarlama
Sektörel Rekabet Belirleyicileri
Pazarlama Stratejileri
Pazarlama Faaliyet Bütçesi
Uygulamalarla Pazarlama Planı Hazırlama
Hedefler
Stratejiler
Kanallar
Kontrol ve Revizyon
Proje Çalışması: Pazarlama Planı Grup Çalışması ve Sunumu
Medya ve Tutundurma Araçları İlişkisi
II- Pazarlama Yönetiminde Sosyal Medya
Sosyal Medya Araçları
Web Tabanlı Pazarlama
Sosyal Medya Yönetimi
Display Reklamcılık Nedir Nasıl Uygulanır ?
Display Reklamda Avantajlar
Uygulama Sosyal Medya Planı Oluşturma
III- Marka Yönetimi
Güçlü Marka Olmanın Avantajları
Neler Markalanır Markaları Oluşturan Unsurlar
Marka Yaratma Süreci
Marka Vaadi Neler Olmalı
Marka Stratejisi Oluşturma
Marka Değerini Arttırma Stratejiler
Marka Konumlandırma ve Referans Çerçevesini Oluşturma
IV-Müşteri İlişkileri (CRM)
Sadık Müşteri Memnun Müşteri midir?
Müşterinin İhtiyaçlarına Yönelik Ürün Algısı Yaratmak
Müşteri Memnuniyeti Yaratan Hizmet ve Servis Özellikleri
Müşteri İlişkilerinde İlginin Önemi ve İlgi Türleri
Uygulama; Müşteri Profil Analizi
Müşteri Şikayetlerini ve Zor Müşterileri Yönetmek,
Ürün Özelliklerini Bilmek İhtiyaca Yönelik Ürüne Yönlendirmek
Ürün Önerilerinde Güven Yaratmak
Farklı Ürüne Yönlendirirken Referans Göstermek
Eğitim sonrası İSTEYEN KATILIMCIMIZ sınava katılarak MEB onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır
Ücrete dahil olanlar, çay, kahve ikramlar ve eğitim dokümanları
Sertifika; Akademik Platform uzmanlık sertifikası verilecektir.
Ödeme de World ve Bonus karta 4 Taksit uygulanabilmektedir
egitim@akademikplatform.com.tr