PROFESYONEL SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Değişen piyasa ve satış koşulları, etkin ve profesyonel satış becerilerini geliştirmiş satış örgütlerine sahip olan işletmelere rekabet avantajı sağlamaktadır. Müşteri payını arttırmak ve daha fazla satış yapmak isteyen işletmelerin, satış yönetiminde müşteri isteklerini anlayan, satın almaya istekli müşterileri oluşturan ve her tür satış iletişimini etkin kullanmayı bilen satıcılara sahip olmayı zorunlu kılmaktadır.
Eğitimin amacı yüksek satış performansına uygun satış profesyonellerine gerekli yetkinlikleri sağlamaktır.
Eğitimin İçeriği
Profesyonel Satışta Etkili İletişim
Satıcının Teknik Özellikleri
Satışta Hedef Belirleme
Satışta Etkili Müzakere Teknikleri
Satış’ ta İkna Teknikleri
Satış Geliştirme de Kampanyalar ve Uygulamalar
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE HİZMETTE KALİTE EĞİTİMİ
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) pazarlama ve satış yönetiminin en önemli alanıdır. Müşteri yönetimi ve Müşteri ilişkileri uzun süreli ürün ve hizmet satmanın ve yeni müşteriler edinmenin en önemli faaliyet alanıdır. Pazarlama stratejilerinin en önemli başarı faktörü olan müşteri ile ilişki ve kaliteli hizmet anlayışı bu eğitimde uygulamalarla işlenmektedir.
Eğitimin İçeriği
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ŞİKAYET YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Müşteri beklentilerini yükselten mesajlar ve ihtiyaç tespitinin doğru yapılmaması nedeni ile gerçekleştirilen ürün satışları sonucunda artan şikayetlerin ve iade taleplerinin doğru yönetilmesi, satış iletişimi ve müşteriye ilginin müşteri sadakatindeki öneminin işleneceği programda satış öncesi ve satış sonrası stratejiler ve zor müşterilerin yönetimi konularında bilgi akışı sağlanacaktır.
Eğitimin İçeriği
SATIŞ İLETİŞİMİ VE ETKİLİ MÜZAKERE TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Müzakere Teknikleri Eğitimi ile başarılı bir satış için gerekli olan iletişim, ikna ve müzakere teknikleri hakkında katılımcıları bilgilendirmek amaçlanmaktadır.
Eğitimin İçeriği