Eğitimler

MEB ONAYLI ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI UZMANLIK EĞİTİMİ

MEB ONAYLI ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI UZMANLIK EĞİTİMİ

Eğitim Amacı;

Rekabetçi Global piyasa koşullarında bir yöneticinin en önemli başarı koşulu yetkin ve donanımlı asistanlarla çalışmaktır.
Bu nedenle Üst Düzey Yönetici Asistanı,sekreterlik bilgisi ötesinde yönetimin fonksiyonlarını bilen ve gerektiği zaman yöneticinin denetleme yetkisi dışında yer alan tüm süreçlerde etkin rol alabilecek özelliklere sahip olması gerekmektedir.

Bu gelişmelere paralel olarak Yöneticiler ve Firma sahipleri yönetici asistanlığı pozisyonu için  alanında tam profesyonel, donanımlı, iletişim yetenekleri gelişmiş uzman personele  ihtiyaç duymakta ve arayışlarını bu vasıflar üzerinden gerçekleştirmektedirler.

Bu nedenle meslek olarak Üst Düzey Yönetici Asistanlığı iş dünyasındaki gelişmelere paralel olarak kolay sahip olunan bir statü olmaktan çıkmış ve stratejik açıdan oldukça  önem arz eden bir konuma yükselmiştir.

 

Süre:4 Gün-HAFTA SONU (22 Temmuz - 30 Temmuz 2017 15.00 - 20.00) Kadıköy Fiyat: 950,00 TL+KDV

Kazandırılacak yetkinlikler, işletme yöntiminde asistanlık becerisi, iletişim becerisi, yazışma ve konuşma becerisi, yöneticisinin yönetim süreçleri hakkında farkındalık, önceliklere göre çalışma planı ve yöneticisini temsil becerisi.

Eğitimi kimler tercih ediyor ? Yönetici asistanı olarak kariyerini geliştirmek isteyenler,  yeni mezunlar, mesleki gelişimine önem veren firma çalışanları.

Yönetici Asistanlığı eğitimi ile; İş gücü olarak en ihtiyaç duyulan ve her zaman kolaylıkla iş bulan  meslek gruplarına dahil olan bu meslek için donanımınızı geliştirin
MEB onaylı Yönetici Asistanlığı sertifika ile meslekdaşlarınızdan ve iş başvurularında diğer adaylardan bir adım önde olun.

Eğitim Yöneticileri;
Uzun yıllar yönetici olarak çalışmış ve halen çalışmakta olan eğitmenler tarafından uygulamalı olarak öğretilmektedir.
Eğitim sonrası yapılacak sınavla MEB onaylı uzmanlık sertifikası verilmektedir.

 

Eğitim İçeriği;

1. BÖLÜM: YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINA GİRİŞ
Sekreterlik ve Yönetici Asistanlığına Genel Bakış
Yönetici Asistanının İşlevi
Yönetici Asistanında Aranan Nitelikler
Sekreter ve Asistanlık Arasındaki Farklar
Yönetici Asistanlığının Kurumdaki Yeri ve Önemi
Yönetim ve Asistanlık
Başarılı Bir Asistanın Sahip Olması Gereken Nitelikler
Fiziki Görünüş Özellikleri
Profesyonel Yönetici Asistanının İmajı
Karakter Özellikleri
Kişisel Misyon, Vizyon, Hedef belirleme
Kişisel Kariyer Planlama
Motivasyonlu Çalışmanın Önemi
Yönetici ile Aynı Perspektifden Bakmak
2. BÖLÜM: YÖNETİCİ ASİSTANININ YÖNETİMSEL GÖREVLERİ
Yöneticiyi Tanıma Görevi
Yöneticiyi Temsil Etme Görevi
Yöneticiyi Yönetme Görevi
Yönetim Fonksiyonları Nelerdir, Asistan Bunları Neden Bilmelidir, İşinde Nasıl Uygular?
Planlamanın Önemi
Planlama ve Kişisel Organizasyon / Düzen
Organizasyon, Koordinasyon, Yöneltme ve Denetim Fonksiyonları
3. MODÜL: YÖNETİCİ ASİSTANININ ORGANİZASYONEL GÖREVLERİ
Randevuları Ayarlama ve Ziyaretçilerle İlgilenme
Toplantı Organizasyonları
Seyahat Organizasyonu
İkram ve Protokol
Bir günün başında ve Sonunda Yapılması Gerekenler
Takım Çalışması, Yönetici ile Üretken Bir Takım Oluşturma
Temel Görgü ve Protokol Kuralları
Giyim, İlk İzlenim ve İmaj
4. BÖLÜM: YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI VE İLETİŞİM
Yönetici Asistanlığında Etkin İletişimin Önemi
İletişimin Kullanımı
İletişim Türleri
Sözlü İletişim
Sözsüz İletişim
Yazılı İletişim
İletişim ve Algılama Süreci
İletişimde Strateji Oluşturmak
İfade Gücünün Önemi ve Dilbilgisi Kuralları
Diksiyon, Lehçe Ve Hitap Şekilleri
İyi Bir Dinleyici Olma
Konuşma Becerisi
Dinleme Becerisi
Karşımıza Çıkabilecek Engeller
İletişim Engellerini Aşma Yöntemleri
5. BÖLÜM: YÖNETİCİ ASİSTANININ PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE STRES YÖNETİMİ
Yönetici Asistanları İçin Problemlerle Başetme
Problemi Tanımlama ve Kaynağını Bilme
Etkili Problem Çözme Teknikleri
Stres Yönetimi
Stres ve Etkilerini Tanıma
Stresle Baş Etme Yolları
Tepki Yönetimi
Duygu Yönetimi (Üzüntü, Kızgınlık Vb. Olumsuz Duygular) 
Zor İnsanlarla Başa Çıkma
6. BÖLÜM: YÖNETİCİ ASİSTANININ ZAMAN YÖNETİMİ VE PLANLAMA
Zaman Yönetimi
Kendimizi Nasıl Yönetiriz?
Yaşamı ve Zamanı Kullanmak
İnisiyatif Kullanma
Planlama
Verimli Çalışma
Yapılması Gerekenler
Yöneticinin İş Takvimini Belirleme ve Ziyaretçilerle İlgilenme
E Posta Yönetimi
Yeterince Zamanımız Var mı?
Kesintileri Ortadan Kaldırma
Zaman Hırsızları
Stres Altında Çalışma, Karar Verme
7. BÖLÜM: YÖNETİCİ ASİSTANININ TELEFONLA İLETİŞİMİ
Telefonda İletişim Teknikleri
Telefonda Iletişimin Yüzyüze Iletişimden Farkı
Telefonla Konuşma,
Gelen Telefonları Karşılama
Her Arayana Beklenen Bir Misafir Gibi Davranma
Arayanın İhtiyaçlarını Anlama
Duygusal Yansımayı Önleme
Profesyonel Nezaket
Soru Sorma Teknikleri
Mesaj Alma
Telefon Protokolü
Cep Telefonları İle Görüşme İlkeleri
Problemlerin Çözüm Aşamaları
 

Ücrete dahil olanlar, çay, kahve ikramlar ve eğitim dokümanları ve CD ler
Sertifika; MEB onaylı ve Akademik Platform uzmanlık sertifikası verilecektir.
Ödeme de World ve Bonus karta 4 Taksit uygulanabilmektedir

0216 372 16 52 / egitim@akademikplatform.com.tr 

google plus facebook twitter linkedin 

 

Caferağa Mah. Albay Faik Sözdener Cad. 4/25 Kadıköy - İstanbul

(Hilton Double Tree Otel Yanı)

Telefon: 0216 372 16 52

mail: egitim@akademikplatform.com.tr - info@akademikplatform.com.tr