Eğitimler

YOĞUNLAŞTIRILMIŞ MEB ONAYLI HALKLA İLİŞKİLER UZMANLIK EĞİTİMİ

YOĞUNLAŞTIRILMIŞ MEB ONAYLI HALKLA İLİŞKİLER UZMANLIK EĞİTİMİ
28 Ekim - 29 Ekim 2017 / 10.00 - 17.30  Kadıköy   Fiyat: 850,00 TL + KDV %8 

Halkla İlişkiler Uzmanlık Eğitiminin Hedefi
Halkla ilişkiler uzmanlarının sahip olmaları gereken özelliklerini kursiyerlerine kazandırmaktır.

Halkla ilişkiler uzmanının sahip olması gereken özellikler;

Çok iyi bir iletişim uzmanı olması, interaktif ve proaktif dil özelliklere hakimiyet,
Kurumsal iletişimde yetkinlik
Yaratıcı fikirlere açıklık, reklam kampanyaları, eventler, sosyal sorumluluk projeleri, basın bülteni ve medya ilişkileri konusunda uzmanlık
Mesleki yetkinlik yanı sıra kişisel yetkinlik, kendine bakan, çevresine ilgili, kişisel gelişimine önem verme konusunda isteklilik
Çağdaş bakış açısı, popüler gündemi takip eden tarafsız olma bilinci


Halkla İlişkiler Profesyonellerinden Yeni Başlayan Halkla İlişkiler Uzamanlarına Tavsiyeleri

Kendinizi öğrenmeye adayın
Her gün gazete, dergi okuyun
Kurum ya da müşterinin sektörünü ve iş yapma şeklini öğrenin
Sosyal medyayı takip edin
Kendinize yatırım yapın, networkunuzu güçlendirin
Yazılı ve sözlü iletişim becerilerinizi geliştirin
İş trendlerini izleyin ve müşteriler üzerindeki etkilerini analiz edin
Takım çalışmasının önemini iyi anlayın
Müşterilerle proaktif iletişim kurun

Eğitimin amacı;
Profesyonel halkla ilişkiler uzmanlarının tavsiyeleri mesleği boyunca yerine getirecek uzmanlara tüm şirketlerde çok ihtiyaç var uzmanlık eğitimi bu ihtiyaca cevap verecek uzmanı yetiştirmek, halkla ilişkiler mesleğinin inceliklerini ve mesleki teknikleri kazandırmak amacındadır.

Kimler katılmalı

- "Kariyerini Halkla İlişkiler Uzmanı" olarak sürdürmek isteyen çalışanlar
- Bu alanda çalışmak isteyen yeni mezunlar
- Halkla ilişkiler uzmanlığı yapan ve mesleğini geliştirmek isteyenler
- Reklamcılar, pazarlama alanında çalışanlar
- Meslek değiştirmek isteyenler

Eğitim, Halkla İlişkiler ders notları ve CD ler uygulamalar ve örnek olaylar eşliğinde anlatılmaktadır.

Modül 1 : Halkla İlişkilerin Konusu ve Kapsamı

• Halkla İlişkilerin Tanımı ve Konusu,
• Halkla İlişkiler Modelleri,
• Halkla İlişkilerin Faaliyet Alanları, Amaçları ve Görevleri,

Modül 2 : Halkla İlişkiler ve İlintili Alanlar

• İletişim ve Halkla İlişkiler,
• Pazarlama ve Halkla İlişkiler,
• Reklam ve Halkla İlişkiler,
• Propaganda ve Siyasal İletişim Işığında Lobicilik ve Halkla İlişkiler,

Modül 3 : Halkla İlişkilerin “Halkları; Hedef Kitle”

• Hedef Kitlenin Tanımı ve Özellikleri,
• Hedef Kitlenin Davranışlaı,
• Halkla İlişkilerde Demografik Faktörler,
• Halkla İlişkilerde Psikolojik Faktörler,
• Halkla İlişkilerde Grupsal Faktörler; Kültür, Sınıf, Grup, Aidiyet

Modül 4 : Halkla İlişkilerin Temel Aşamaları; “Tanıma ve Tanıtma”

• Hedef Kitleyi Tanımanın Önemi ve Gerekliliği
• Başlıca Tanıtım Yöntem ve Teknikleri (Yazılı Teknikler, Yayın Ortam ve Teknikleri, Medya ile İlişkiler, Etkinlikler, Etkinlik Planlama)
• Halkla İlişkiler Çalışmalarında Kullanılan Araçlar

Modül 5 : Halkla İlişkilerde Kampanya ve Organizasyon Süreci

• Durum Analizi -Planlama
• Amaçların Belirlenmesi
• Hedef Kitlelerin Saptanması
• Medya ve Tekniklerin Belirlenmesi
• Yaratıcı Strateji
• Zamanlama ve Kaynaklar (Kampanya Bütçe Çalışması)
• Değerlendirme
• Uygulama; Halkla İlişkiler Kampanya Tasarımı

Modül 6 : Kurum İçi ve Kurum Dışı Halkla İlişkiler

• Kurum İçi İletişim Yapısı, Kurum – Çalışan İlişkisi ve Motivasyon
• Kurum İçi İletişim Araçları,
• Kurum Dışı Halkla İlişkiler; Sistemler Kuramı
• Reaktif ve Proaktif Halkla İlişkiler

Modül 7 : Kurumsal İmaj, İtibar ve Kurum Kimliği

• İmaj ve İtibar,
• Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi
• Kurumsal Kimlik ve Kültür,
• Kurumsal Pazarlama ve Araçlar
• Kurumsal Değer Yaratma
• Müşteri İlişkileri Yönetimi

Modül 8 : İşletmeler ve Halkla İlişkiler

• İşletmelerde Halkla İlişkiler Organizasyonu,
• Yönetsel Süreç ve Uygulamalar ile Halkla İlişkiler;
• Stratejik Plan ve Halkla İlişkiler İlişkisi,
• Toplam Kalite Yönetimi ve Halkla İlişkiler,
• İnsan Kaynakları Yönetimi ve Halkla İlişkiler,
• Değişim Mühendisliği- Yönetimi ve Halkla İlişkiler

Modül 9 : Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri

•Halkla İlişkiler ve Etik,
•Açıklık, Dürüstlük ve Eşitlik İlkeleri

Modül 10 : Reklam, Reklamcılık ve Tanıtım

•Reklam Amaçları,
•Reklamın Sınıflandırılması,
•Reklam Ortamları,
•Güncel Ortamlar, Sosyal Medya, Sosyal Sorumluluk, Sokak Etkinlikleri
•Reklam Kampanyası Oluşum Süreci,
•Reklam ve Pazarlama İletişimi,
•Reklam Yönetimi,
•Reklam ve Marka; Marka Yaratma Süreci,
•Kurumsal Reklam,
•Basın Bülteni Hazırlama Uygulaması

Ücrete dahil olanlar, çay, kahve ikramlar ve eğitim dokümanları ve CD ler
Sertifika; MEB onaylı ve Akademik Platform uzmanlık sertifikası verilecektir.
Ödeme de World ve Bonus karta 4 Taksit uygulanabilmektedir
 0216 372 16 52 / egitim@akademikplatform.com.tr

google plus facebook twitter linkedin 

 

Caferağa Mah. Albay Faik Sözdener Cad. 4/25 Kadıköy - İstanbul

(Hilton Double Tree Otel Yanı)

Telefon: 0216 372 16 52

mail: egitim@akademikplatform.com.tr - info@akademikplatform.com.tr